Podsumowanie roku 2017 roku branży transportowej – zabudowy samochodów dostawczych
Branża zabudów samochodów dostawczych z roku na rok ewoluuje. Prezentujemy TOP 10 najważniejszych wydarzeń i realizacji. W naszym przypadku przekłada się to na nowości w ofercie produktowej, niestandardowe realizacji, ambitne plany oraz nowe inwestycje. Zachęcamy do lektury przekrojowego zestawienia.
W 2017 r. obchodziliśmy 25-lecie działalności. Funkcjonując na rynku tak długi okres zdaliśmy sobie sprawę, jak długą drogę przebyliśmy stając się z Państwa udziałem jednym z czołowych producentów na rynku zabudów samochodów użytkowych. Ostatnie 12 miesięcy dodatkowo zaowocowało kilkoma ważnymi dla nas wydarzeniami, z którymi chcielibyśmy się z Wami podzielić.
To także dobra okazja, by podsumowanie zilustrować najciekawszymi realizacjami.
#1 Zabudowa kontenerowa dla cukiernika
Początek 2017 r. zaczęliśmy od słodkiego akcentu. Ten średniej wielkości 125-konny Opel Vivaro służy firmie z branży cukierniczej. Ideą przy konfiguracji zabudowy było stworzenie zabudowy o kompaktowych rozmiarach zdolnej do szybkiej dystrybucji w przestrzeni miejskiej. Cała zabudowa kontenerowa nie przekroczyła 2350 mm wysokości i została wyposażona w agregat do 0 st. C.
Jak prezentuje się całość? Zachęcamy do lektury wpisu nt. tej zabudowy, który znajduje się tutaj.
#2 Sześć etapów konfigurowania skrzyni z plandeką – poradnik praktyczny.
To jedyny taki praktyczny poradnik w branży zabudów aut dostawczych. Przekrojowy wpis powstał na prośbę naszych klientów, czytelników bloga oraz firmowego profilu na Facebooku. Przedstawiamy poszczególne etapy konfigurowania najpopularniejszej zabudowy transportowej – skrzyni z plandeką.
Cały poradnik dostępny jest po tym linkiem.
#3 Ruszyła budowa nowej hali montażowej
Nowoczesny obiekt powstaje w Smardzowie w bezpośrednim sąsiedztwie obecnej części biurowo-produkcyjnej. Powierzchnia hali montażowej wynosi blisko 3500 m kw. a jej otwarcie wkrótce nastąpi. Rozbudowa kompleksu produkcyjnego wiąże się m.in. z potrzebą zwiększenia możliwości produkcyjnych i skróceniem terminów dostaw gotowych zabudów.
#4 Trzy wyróżnienie od grupy PSA
Większa niż dotychczas sprzedaż dla sieci dealerskiej Peugeot uplasowała naszą firmę na II miejscu, w przypadku marki Citroën – na III miejscu. Z tego tytułu przyznano nam nagrodę pn. Adaptator roku 2016 za ilość zrealizowanych zabudów dla grupy PSA
Krótka relacja z wydarzenia dostępna jest tutaj
#5 Mobilna ekspozycja dla światowego lidera
Jeden ze światowych liderów w segmencie automatyki dla domu i przemysłu wyszedł poza schemat. Na powierzchni 20 m3 zmieścił kilkanaście produktów ze swojej oferty. Dla nas to jedna z najciekawszych realizacji jaskrawo ilustrująca wszechstronne możliwości zabudowy LAMBox. Mobilna ekspozycja jest sygnałem tego, jak ważna dla naszych klientów jest możliwość bezpośredniej rozmowy ze swoimi potencjalnymi kontrahentami – w niemal każdym miejscu i o każdej porze.
Co wyróżnia tył zabudowy i jak wykorzystano atuty nadwozia LAMBox? Cały wpis dostępny jest tutaj.
#6 Nowy produkt w ofercie – wielozadaniowy kontener aluminiowy
Kontener aluminiowy to konstrukcja wytrzymała. Dlatego bez względu na charakter przewożonych ładunków to zabudowa uniwersalna szczególnie pożądana wśród przewożących ładunki pojemnościowe i wielkogabarytowe. W minionym roku przykładem takiej realizacji był 8-paletowy Citroen Jumper.
Jakie wyposażenie wnętrza podnosi ogólne walory użytkowe? Pełny opis dostępny jest w tym miejscu
#7 Szkolenie dla dealerów grupy PSA
Wszystkie dotychczasowe szkolenia projektowaliśmy w taki sposób, by dzielić się naszą ekspercką wiedzą w trakcie części teoretycznej i praktycznej. Tak było i tym razem podczas czerwcowego spotkania z przedstawicielami sieci dealerskiej grupy PSA w Polsce.
Więcej o tym wydarzeniu piszemy tutaj.
#8 Mobilny garaż z funkcją kampera
20 m3 to z pozoru kubatura niewielka. Okazuje się, że w przypadku nadwozia LAMBox to przestrzeń wystarczająca do organizacji mobilnego kampera z funkcją garażu. Właścicielem naszej zabudowy stał się austriacki kierowca motorcrossowy. W przestrzeni zabudowy zorganizował przestrzeń do wypoczynku wożąc ze sobą używaną w zawodach maszynę.
#9 MAN TGE – nowa marka w gamie podwozi do zabudowy
Przed rynkowym debiutem nowej marki na rynku informacja o wejściu niemieckiego producenta w nowy segment (do 3,5 t DMC) bardzo mocno rozpaliła wyobraźnię kierowców. Znalazło to odzwierciedlenie w ilości zamówień i zabudów, które trafiły do naszych hal produkcyjnych. Warto nadmienić, że pierwszy MAN TGE w Polsce wyposażono w kabinę sypialną SkyCab.
Jak zabudowa prezentuje się na zdjęciach? Zobaczysz je pod tym linkiem.
#10 Nowe adaptację na podwozie VW Crafter – LAMBox i kabina sypialna BackSleeper
VW Crafter to konstrukcyjny brat-bliźniak modelu MAN TGE. Fani niemieckiej marki długo wypatrywali możliwości konfiguracji powyższego podwozia z kabiną sypialną BackSleeper. Dziś jest już taka możliwość. Więcej o tej realizacji można przeczytać tutaj.
Na koniec 2017 roku zadebiutowała także nowa adaptacja na podwozie Craftera. Zabudowa LAMBox uzupełniła szeroki wachlarz rozwiązań transportowych dla naszych potencjalnych klientów.
Zobacz więcej: galeria zdjęć – VW Crafter z nadwoziem LAMBox
Autor: Łukasz Dybalski










