Mobilne centrum inspiracji w LAMBoxie
Drukarka wielkoformatowa o szerokości ponad 230 cm we wnętrzu zabudowy – takiej metamorfozy jeszcze u nas nie było. Firma Integart podążając za trendami i potrzebami swoich klientów inwestuje w mobilną ekspozycję. Ich pełen kolorów pojazd rusza w trasę.
– Nasze Centrum Prezentacyjno-Pokazowe HP Demo Lab mieszczące się w centrali firmy rocznie odwiedza blisko 900 Klientów. Nie wszyscy jednak Klienci są w stanie do nas dotrzeć, z różnych względów. Z naszych danych wynika, że najczęstszym powodem, dla którego Klienci rezygnują z wizyty u nas jest brak czasu, spowodowany ilością pracy – zaczyna rozmowę z nami Pani Beata Wrona, kierownik marketingu w firmie Integart, gdy pytamy, jakie było źródło pomysłu na prezentację oferty produktowej w naszej zabudowie.
Inspiruj się potrzebami klientów
Ale brak czasu klientów nie był jedyną motywacją stojącą za inwestycją podwrocławskiej spółki w mobilną ekspozycję. W erze morderczej konkurencji wielu firmom sklep stacjonarny już – po prostu – nie wystarcza. Przedsiębiorcy posiadający otwarty umysł odważnie wykorzystują nowe możliwości jakie daje im choćby adaptacja zabudowy LAMBox do biznesowych celów.
Odpowiednia konfiguracja nadwozia sprawiła, że Integart oferuje klientom możliwość testowania produktu w niemal każdym miejscu i o każdej porze. Biznesowo, to doskonały pomysł na wsparcie sprzedaży w określonych segmentach oraz budowę wizerunku eksperta poprzez edukację. Bo dzielenie się wiedzą w takiej branży procentuje.
– Liczymy na możliwość dotarcia do Klientów prowadzących małe, często jednoosobowe, agencje reklamowe, copy-shopy, firmy zajmujące się fotografią, produkcją drobnych gadżetów, naklejek itd. Z pewnością „mobilność” naszego Centrum Inspiracji będzie atutem przy organizacji wydarzeń takich jak eventy i promocje, bez względu na miejsce – dojedziemy tam i będziemy promować technologię HP – tłumaczy nam Beata Wrona.
Atuty zabudowy LAMBox
Przedstawicielka firmy dodaje przy tym, że ekspozycja w mobilnym demolabie będzie się zmieniać. Pozwala na to poszycie jednobryłowego nadwozia oraz kubatura wynosząca ponad 20 m3. Zachętą do odważnych eksperymentów we wnętrzu jest boczna ściana z poliwęglanu i rozsuwane drzwi wejściowe, które stają się dodatkowym nośnikiem reklamowym zapraszając Klientów do wejścia.
Mobilna ekspozycja to pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej wynoszącej 3,5 t. Kierować mogą nią osoby posiadające prawo jazdy kat. B. To z pozoru mało znaczący fakt, ale w praktyce atut, który daje możliwość kierowania pojazdem handlowcowi realizującego prezentacje w docelowym miejscu.
Odczarowywanie nieciekawych miejsc
Jasną wizję tego, co chce osiągnąć nasz klient, doskonale podsumowuje na zakończenie Beata Wrona z firmy Integart:
– Uznaliśmy, że to świetny pomysł (LAMBox, przyp. aut.) na dotarcie do nowych Klientów z drukarką HP Latex, która ma bardzo szeroki wachlarz możliwości aplikacyjnych i dzięki, której niejednokrotnie jesteśmy świadkami odczarowywania nieciekawych miejsc. Tak po części jest z tym samochodem.
Konfiguracja i detale zabudowy LAMBox:
Podwozie: Peugeot Boxer, rama L3
Długość: 4300 mm
Wysokość: 2110 mm
Szerokość: 2225 mm
Wybrane szczegóły:
- klapa boczna na całej szerokości od strony pasażera,
- klimatyzator dachowy,
- alkowa z klapką na siłownikach,
- kamera cofania,
- ściana boczna z poliwęglanu z rozsuwanymi drzwiami,
- wzmocnienia pod drukarkę w podłodze,
- zabudowa meblowa według projektu.
Galeria zdjęć
Autor: Łukasz Dybalski