Kabina sypialna Back Sleeper z dachem wyjechała w trasę [wideo]
Jednoosobowa, z możliwością montażu jednego łóżka ułatwia pracę kierowcy i podnosi jego komfort pracy. Jaką rolę w tym wariancie pełni dach nad głową w kabinie?
Doskonale przyjętą na rynku kabinę sypialną Back Sleeper wersji Maxi prezentowaliśmy Państwu pod koniec sierpnia. Z produkcji zjechały wówczas pierwsze pojazdy z najnowszym produktem firmy Lamar. Klienci docenili jej walory, parametry i udogodnienia oraz – co najważniejsze – możliwość dopasowania zamówienia do indywidualnych potrzeb. To sprawia, że wielogodzinna podróż mniej męczy.
Back Sleeper w podwoziu Iveco Daily
Prezentowany poniżej pojazd to Iveco Daily z kabiną sypialną Back Sleeper w wariancie podstawowym zakłada instalację:
• jednego łóżka, tuż za plecami kierowcy i pasażera,
• dużego schowka w górnej części zabudowy,
W wyposażeniu standardowym znajduje się także otwierane okno, które pełni rolę szyberdachu oraz wyjścia ewakuacyjnego – podobnie jak ma to miejsce w kabinie sypialnej SkyCab. Od wersji Maxi wersja podstawowa różni się więc tym, że posiada ograniczenie w postaci dachu nad głową kierowcy i pasażera. Przestrzeń służy jako schowek na bagaż kierowcy, znacznie podnosząc komfort podróży.
Funkcjonalne i komfortowe wnętrze
Pod materacem kierowca odnajdzie trzy kufry. W jednym z nich istnieje możliwość instalacji lodówki. Dwa pozostałe mogą pełnić funkcję schowka na narzędzia, rzeczy osobiste lub pościel. Materiały użyte do wykończenia wnętrza oraz łóżka kierowcy dają gwarancję przyjemnego podróżowania.
Czym wyróżniają się poszczególne kabiny
Back Sleeper – wersja z fabrycznym dachem pojazdu, nad którym znajduje się dodatkowy schowek. Kabina jednoosobowa z możliwością montażu jednego łóżka.
Back Sleeper Maxi – Wersja rozszerzona o rozwiązanie typu Glob – modyfikacja fabrycznego dachu pojazdu pozwoliła na uzyskanie niespotykanej jak dotąd przestrzeni w kabinie kierowcy. W wyposażeniu dodatkowym istnieje montaż dodatkowego łóżka w kabinie kierowcy.
Podsumowanie
W obu przypadkach ergonomiczne rozwiązania, użyteczny design ułatwia pracę kierowcy i podnosi komfort snu. O przewadze wersji Maxi stanowi jej rozbudowana funkcjonalność i bezpośredni wpływ na jazdę: lepsza cyrkulacja powietrza, brak ograniczenia przestrzeni nad głową, większe bezpieczeństwo (wyjście ewakuacyjne).
Zobacz jak wygląda wnętrze kabiny z jednym łóżkiem. Przygotowaliśmy krótkie wideo.
Wideo ilustrujące model wyposażony w kabinę sypialną Back Sleeper z podwójnym łóżkiem.
Zobacz także: Najważniejsze cechy kabiny sypialnej Back Sleeper Lamar
Autor: Łukasz Dybalski