VW Transporter T6 i aluminiowa skrzynia otwarta
Aluminiowa skrzynia otwarta na podwoziu Volkswagena Transportera jest niezwykle lekka, co zwiększa ogólną ładowność pojazdu. Z takiego rozwiązania chętnie korzystają firmy budowlane i przedsiębiorstwa w branży drogowej. Jakie ważne zalety posiada taka zabudowa?
Aluminiowa skrzynia otwarta – Volkswagen Transporter T6
Podwozie Volkswagen Transporter T6 trafiło do firmy LAMAR wraz z jasno określonymi wymaganiami klienta. Zabudowa powinno być maksymalnie lekka, by zwiększyć ładowność, oszczędzić czas pracy kierowcy. Jak ilustrują zdjęcia poniżej, aby uchronić kabinę kierowcy przed potencjalnym przemieszczaniem się ładunku zastosowane lekką kratownicę. Dostosowując zabudowę do potrzeby przedsiębiorcy skrzynia z plandeką otwartą zawiera uchylne burty boczne. To w sumie… 25 różnych możliwości załadunku. Nie trzeba przekonywać, że to duże ułatwienie w codziennej pracy zwiększające produktywność i zmniejszając czas poświęcony na załadunek i rozładunek.
Skrzynia otwarta – w jakiej branży się sprawdzi
„Lekka jak piórko” to tylko jedna z cech, jaką przypisać można poniższej zabudowie opartej w całości na aluminium. Dzięki temu uzyskujemy możliwie najniższą wagę zabudowy oraz wysoką wartość załadunku. Aluminiowa skrzynia otwarta jest chętnie wybieranym rozwiązaniem przez firmy z branży budowlanej, drogowej, okiennej, a także te przedsiębiorstwa, których przewożone ładunki nie wymagają plandeki ochronnej.
Zobacz także: skrzynie i plandeki – wachlarz możliwości.
Autor: Łukasz Dybalski