Skrzynia z rolowaną tylną plandeką: zasada działania
Skrzynia z rolowaną tylną plandeką to oszczędność czasu i wygoda w użytkowaniu. Jak mechanizm działa w praktyce? Prezentujemy krótki opis i film instruktażowy. Piszemy też, dla kogo jest to najlepsze rozwiązanie?
Otwarcie plandeki, załadunek, przewóz towaru, otwarcie plandeki i rozładunek: często w takiej – nieco skróconej – kolejności wygląda codzienna rutyna kierowcy samochodu dostawczego. W trakcie realizacji zadań ogromnego znaczenia nabywa nie tylko jakość użytkowanego produktu, ale także walory użytkowe. Dużą wagę przywiązuje się do oszczędności czasu.
Wykorzystywanie praktycznych rozwiązań owocuje poprawą komfortu pracy, co w skali roku przekłada się na konkretny zysk. Jaki mechanizm w skrzyni z plandeką może być odpowiedzią na codzienne bolączki kierowców? System rolowanej tylnej plandeki.
Dowiedz się więcej: Folder produktowy – Skrzynie z plandeką LAMAR (plik PDF)
Warto wiedzieć: Skrzynia z plandeką i zabudowa kontenerowa – w co doposażyć?
Skrzynia z rolowaną tylną plandeką: zasada działania krok po kroku
Aby lepiej zilustrować zasadę działania całego mechanizmu przygotowaliśmy dla Was krótki film instruktażowy oraz galerię zdjęć. Skrzynia z rolowaną tylną plandeką to rozwiązanie intuicyjne i łatwe w użytkowaniu, co podnosi ogólny komfort pracy i walory użytkowe całego pojazdu.
Jak to działa w praktyce? Kierowca korzysta z rozwiązania typu mijanka. Nawija na haczyki umieszczone na bocznej i tylnej ścianie elastyczną gumową linkę tzw. expander. W skróconej formie zasadę działania mechanizmu pokazujemy w galerii zdjęć poniżej.
Skrzynia z rolowaną tylną plandeką: dla kogo to rozwiązanie?
Zamknięcie skrzyni z plandeką oraz mnogość wdrażanych rozwiązań to temat z pozoru banalny. W praktyce okazuje się, że ma to wpływ nie tylko na ładowność całego pojazdu, ale i decyduje o koszcie wyposażenia nadwozia. Kluczowe powinny być potrzeby użytkownika. Nie każdy jednak wybierze dwuskrzydłowe drzwi tylne czy windę załadunkową.
To, jaki mechanizm będzie wdrożony determinuje rodzaj przewożonych ładunków. Dla kogo jest poniższe rozwiązanie?
Każdy wariant zamknięcia skrzyni jest dedykowane określonej branży. Rolowana plandeka po propozycja dla kierowców, którzy oczekują krótszego czasu potrzebnego na załadunek w dystrybucji krajowej. Rolowana plandeka jest lekka, a to co sprawia, że zabudowa nie traci na wadze załadunku. System klipsów po obu stronach skrzyni pozwala na szybkie i łatwe wpięcie gumowej linki.
Może zainteresuje Cię także: Warianty zamknięcia skrzyni – który najlepszy?
Wideo instruktażowe: Dach przesuwny w skrzyni z plandeką
Autor: Łukasz Dybalski