Nowość! Wielofunkcyjne półki w furgonie i nadwoziu LAMBox [wideo+zdjęcia]
Zaprojektowaliśmy system półek dla kurierów. Rozwiązanie zadebiutowało na targach IAA Hannover 2016, a wcześniej sprawdziło się w trasie. Produkt dedykujemy furgonom z podwyższonym dachem oraz w formie samochodu kurierskiego z nadwoziem LAMBox. Jakie korzyści przynosi nasze rozwiązanie?
Świadczenie usług kurierskich w Polsce – na co dzień – wymaga od kierowcy sprawnego działania, pracy pod presją czasu i różnych innych okoliczności. W takich warunkach samochód kurierski powinien być przystosowany także do bezpiecznego transportu przesyłek o różnych gabarytach. Oczywistym jest, że kierowcy dostosowują auto do własnych potrzeb. To naturalne. Jednak wspólnym mianownikiem zawsze powinna być wygoda, komfort użytkowania, wydajność i bezpieczeństwo przesyłek. Co oferuje kierowcom nasze rozwiązanie?
Furgon i nadwozie LAMBox – elementy wspólne
Popularny blaszak może mieć kubaturę wynoszącą nawet 19,6 m3. Taki pojazd nie musi być nudny i chaotycznie zagospodarowany. Kurierzy docenią elementy podnoszące ich komfort pracy: system uchylnych półek z systemem mocowania, aluminiowe drzwi przesuwne ułatwiające dotarcie do ładowni czy akcesoria podnoszące walory użytkowe pojazdu. To elementy wspólne także przy adaptacji nadwozia LAMBox. Jednak kubatura tej konfiguracji oferuje znacznie więcej przestrzeni, bo nawet 20 m3. To produkt dla średnich i dużych firm. Jak wygląda wnętrze obu pojazdów z zastosowaniem naszego autorskiego rozwiązania?
Modułowe i składane półki z ładownością 80 kg na 1 mb.
Prezentowany Peugeot Boxer wyposażyliśmy w aluminiowe półki po obu stronach, system mocowania ładunku wraz z wykonanym pod nasze rozwiązanie profilem aluminiowym z listwą Airline. 6 składanych półek można dodatkowo ustawić na preferowanej wysokości, bo są ruchome w pionie. Tym co różni adaptację furgonu od nadwozia LAMBox to dwie listy oświetleniowe LED umocowane w suficie oraz brak dodatkowej przestrzeni na załadunek przy drzwiach bocznych.
Wnętrze i półki w furgonie kurierskim.
Nadwozie LAMBox to konstrukcja o nieco większych możliwości załadunkowych. Przy ścianie działowej w pobliżu bocznego wyjścia pojawiła się wolna przestrzeń, a na ścianach dwie listy mocowania ładunku. Pojawia się możliwość transportu i zabezpieczenia przedmiotów ponadgabarytowych. Czy w LAMBoxie możliwy jest załadunek europalety? Dwuskrzydłowe uchylne drzwi tylne oraz szerokość w świetle wynosząca 1100 mm pozwalają załadunek pełnowymiarowej europalety (EUR 1, EUR 2, EUR 3 i EUR 6).
Wnętrze nadwozia LAMBox w konfiguracji kurierskiej.
Kabina kierowcy zintegrowana z ładownią
Czemu służy takie rozwiązanie? Wyobraźmy sobie pochmurny deszczowy dzień i dziesiątki tych samych rutynowych czynności, czyli wyjście z kabiny kierowcy i wejście do ładowni w poszukiwaniu przesyłki. Pokonywanie kolejnych zbędnych metrów oznacza redukcje czas potrzebnego na dostarczenie przesyłki. W trudny warunkach pogodnych kierowca narażony jest na niewygody. Rzecz jasna, złe warunki atmosferyczne nie są jedynym argumentem przemawiającym na korzyści zintegrowanej kabiny kierowcy. W furgonie i nadwoziu LAMBox montujemy atestowaną przez PIMOT aluminiową ścianę grodziową z drzwiami przesuwnymi. Wycięcie części w dachu w szoferce podnosi komfort pracy w trakcie przemieszczania się.
Furgon kurierski.
Nadwozie LAMBox w konfiguracji kurierskiej
Bezpośredni dostęp do ładowni:
– skraca czas potrzebny na dostarczenie przesyłki,
– poprawia komfort pracy i przemieszczania się,
– zwiększa mobilność kierowcy,
– oznacza realne korzyści i oszczędności w skali dnia, miesięcy i całego roku.
Akcesoria i wyposażenie podnoszące komfort pracy
Dwie metalowe kieszenie na dokumenty i składany wózek na paczki – to skrócona lista wyposażenia, które w sposób wymierny usprawniają pracę kuriera. Dostępne są w obu konfiguracjach. Ulokowane zostały w bezpośrednim sąsiedztwie aluminiowych drzwi przesuwnych i bezpośrednio przy bocznym wyjściu. Montaż uchwytów w podłodze furgonu oraz nadwozia LAMBox zwiększa pozwala unieruchomić ładunek i zabezpieczyć go przed przemieszczaniem.
Wewnętrzne oświetlenie LED i podświetlenie półek
W suficie furgonu oraz bezpośrednio pod półkami umieszczone są listwy z oświetleniem LED. Ważniejsze od efektów wizualnych jest praktyczność tego rozwiązania. Tak samo jak w LAMBoxie kurierskim, takie udogodnienie ułatwia organizację i rozmieszczenie przesyłek, podnosi komfort pracy w trakcie poruszania się w ładowni czy identyfikacji konkretnych paczek.
Zobacz wideo prezentację i poznaj 7 kluczowych cech naszego produktu:
– większa mobilność kierowcy,
– oszczędność czasu,
– wysoka ładowność półek
– łatwy dostęp do przestrzeni ładunkowej,
– modułowy system uchylnych półek regulowanych w pionie,
– wyposażenie w akcesoria podnoszące komfort pracy,
– atesty bezpieczeństwa.
W krótkim materiale wideo odsłaniamy nieco więcej szczegółów. Pokazujemy jak działa system składanych półek w samochodzie kurierskim.
Autor: Łukasz Dybalski