Międzynarodówka Renault Master w ofercie LAMAR
Międzynarodówka Renault Master jest już w dostępna w ofercie firmy. Walory użytkowe tego pojazdu docenili już kierowcy w całej Europie. Jeden z pierwszych pojazdów wyjechał w Polskę.
Renault Master to niemal bliźniacza konstrukcja modelu Opel Movano, o którym pisaliśmy już na naszym blogu w tym miejscu. Adaptację obu podwozi włączyliśmy do naszej oferty jako propozycja dla kierowców krajowych i międzynarodowych. Plandeka w intensywnej czerwieni została wyposażona w podstawowe elementy, co nie zmniejsza, w żaden sposób, jej walorów użytkowych. Podwozie Renault Master na ramie L3 i rozstawie osi wynoszącym 4332 mm daje duże możliwości rozbudowy i konfiguracji. Prezentujemy szczegóły zamówienia.
Wyposażenie plandeki Renault Master
Kierowca przymierzający się do zakupu nowego samochodu dostawczego zawsze ma dylemat, które podwozie wybrać, jakie rozwiązania wdrożyć, by pojazd spełniał oczekiwania na trasie i w trakcie codziennej pracy. W końcu tzw. międzynarodówka to przysłowiowy “wół roboczy”. Opisując wyposażenie zabudowanego podwozia francuskiego producenta warto wymienić główne atuty, jakie wiążą się z użytkowanie nadwozia. To przede wszystkim:
– oszczędność czasu,
– wysoki komfort użytkowania,
– duża ładowność
– bezpieczeństwo ładunku.
W prezentowanym pojeździe za kabiną kierowcy pojawiła się 10-paletowa plandeka czerwona z odeskowaniem aluminiowym. W celu uzyskanie dostępu do przestrzeni ładunkowej, od strony pasażera pojawiła się burtofirana z napinaczem. Napinacz to specjalna wajcha, dzięki której możliwe jest uzyskanie odpowiedniego napięcia plandeki. Po uwolnieniu wajchy sprawnie i szybko możemy przesunąć firaną, by uzyskać dostęp do ładowni (zobacz film). Z przodu skrzyni z plandeką, a tuż przy owiewkach bocznych pojawił się zbiornik na wodę, a od strony kierowcy skrzynka narzędziowa 63 litrowa (wyposażenie standardowe). Jak można zauważyć na poniższych zdjęciach, po obu stronach pojazdu, w miejscu aerodynamicznych zabudów międzyosiowych pojawiły się osłony, międzynarodowe tzw. antyrowerówki.
Zobacz także: Skrzynia z plandeką i zabudowa kontenerowa – w co warto doposażyć?
Inne warianty: Renault Master z nadwoziem LAMBox
Renault Master z kabiną sypialną LAMAR LX
Wygodne wnętrze wyłożone tkaninami odpornymi na ścieranie i uchylne boczne okna dające kierowcy szansę na optymalną regulację temperatury we wnętrzu kabiny sypialnej, to główne atuty kabiny zamontowanej nad głową kierowcy. Model LX został polakierowany na kolor według wzornika marki. Cały pojazd zdecydowanie wyróżnia się na drodze, co przykuwa uwagę w sytuacji, gdy zdecydujemy się dodatkowo na reklamę na plandece.
Podsumowanie: dla kogo jest ten pojazd?
Rynek zabudów aut dostawczych daje dziś kierowcy ogromne możliwości wyboru nie tylko marki podwozia, ale przede wszystkim konfiguracji samego nadwozia. Jeśli kierowca lub firma staje przed wyborem platformy do zabudowy, to w tej materii podejmuje samodzielne decyzje. Jako specjaliści na rynku zabudów już od 25 lat tworzymy rozwiązania, które mają zaspokoić potrzeby najbardziej wymagających klientów. Renault Master wzbogacił nasz wachlarz rozwiązań i dał szansę wdrażania naszych produktów. Zachęcamy do kontaktu i skorzystania z poniższego formularza w przypadku jakichkolwiek pytań.
Może zainteresuje Cię: Dach przesuwny i skrzynia z plandeką: zasada działania
Wyjaśniamy: Firana czy burtofirana – podobieństwa i różnice?
Autor: Łukasz Dybalski