Nowy Lambox
Nowy LAMbox, w porównaniu do poprzednika jest jeszcze większy (wysokość 2250 mm vs 2110 mm), bardziej aerodynamiczny oraz charakteryzuje się nowoczesnym, drapieżnym wyglądem!
Podczas targów IAA w Hanowerze, w dniach 20-27 września 2018 roku, zaprezentowaliśmy II generację, naszej flagowej zabudowy – LAMboxa. Co pozostało bez zmian, a co zmieniło się w nowym LAMboxie?
– odświeżony wygląd – design nowego LAMboxa idzie z duchem dzisiejszych czasów. Agresywne linie nadwozia, pływające kierunkowskazy oraz nowoczesna alkowa, nadają naszej zabudowie unikalnego charakteru, dzięki któremu nowa generacja LAMboxa wyróżnia się w tłumie.
– zwiększona aerodynamika – nowoczesny design powinien być również funkcjonalny. Dlatego podczas projektowania II generacji, położyliśmy szczególny nacisk na cechy aerodynamiczne zabudowy. Zwiększona aerodynamika, przekłada się nie tylko na lepsze prowadzenie pojazdu, ale także na wymierne oszczędności na paliwie.
– większa kubatura – poprawa parametrów aerodynamicznych, umożliwiła podwyższenie drugiej generacji LAMboxa (z 2210 mm na 2250 mm), co z kolei pozwoliło nam na uzyskanie aż 23 m3 kubatury!
A co pozostało po staremu?
– nieograniczone możliwości zabudowy. Nieważne czy potrzebujesz food trucka, koniowozu, pojazdu kurierskiego, mobilnej drukarni, mobilnego gabinetu lekarskiego czy niestandardowego pojazdu transportowego. Wszystkie te zabudowy, możesz zrobić na bazie naszego LAMboxa. Jedynym ograniczeniem jest nasza wyobraźnia!
– najwyższa jakość zabudowy. Posiadając ponad 25 letnie doświadczenie w branży zabudów, wiemy jak ciężko pracują nasze auta, często w niesprzyjających warunkach atmosferycznych. Dlatego przykładamy szczególną wagę do jakości oraz dbałości o najmniejsze szczegóły. Najlepszą rekomendacją niech będzie fakt, że wszystkie fazki zrobione są w kolorze kontrastującym z kolorem zabudowy!
– zintegrowana z kabiną kierowcy – LAMbox II generacji pozostał zabudową zintegrowaną z kabiną kierowcy. Dzięki zamontowaniu drzwi przesuwnych, kierowca może przejść do przestrzeni bagażowej, bez wychodzenia na zewnątrz kabiny.
– niski próg załadunku – próg załadunku pozostał bez zmian i dla aut typu platforma wynosi jedyne 700 mm. Niski próg załadunku, w połączeniu ze stopniem wejściowym, pozwala użytkownikowi na łatwe wchodzenie i wychodzenie z przestrzeni bagażowej.
– kategoria prawa jazdy B i brak tachografu