LAMBox na podwoziu Renault
Jedna zabudowa, wiele możliwości. Tak w skrócie określamy cechy nadwozia LAMBox, które jest jednym z naszych czołowych produktów. Poniższy LAMBox z wysoką alkową powstał dla klienta z Holandii i bazuje na podwoziu Renault Master.
Zabudowa LAMBox Renault
Czym jest LAMBox? To zabudowa kontenerowa, której parametry aerodynamiczne i wysoką jakość doceniło wielu klientów – nie tylko w Polsce. Korzyści płynące z użytkowania tej zabudowy wiążą się przede wszystkim z szerokimi możliwościami adaptacyjnymi (np. instalacja półek, drzwi przesuwnych w kabinie kierowcy). W naszej historii pojawiały się wielokrotnie realizacje bazujące na nadwoziu LAMBox w postaci kwiatowozu, koniowozu, pojazdu dla branży lotniczej. Swojego LAMBoxa zamówiła także… pasmanteria. Pojazd, który pojechał do klienta w Holandii oparty na platformie posiada niski próg załadunku, wynoszący do 65 cm. To jedna z cechy wyróżniających to nadwozie. Jakie wiążą się z tym korzyści?
Wysoka alkowa – większa kubatura
Załadunek do wnętrza LAMBoxa przy niskim progu jest bardziej komfortowy niż przy skrzyni z plandeką. Ale należy pamiętać, że zastosowanie obu zabudów jest różne. W prezentowanym modelu pojawiła się wysoka alkowa. Wysokość pojazdu osiąga wówczas rozmiar 3145 mm, co pozwala na załadunek przedmiotów o większych gabarytach. Klient zdecydował się na powiększenie przestrzeni ładunkowej o dodatkowe m3 znajdujące się w przestrzeni Alkowy nad kabiną kierowcy. Opcjonalnie – podobnie jak ma to miejsce w kabinie sypialnej BackSleeper, istnieje możliwość wycięcia dachu i powiększenia szoferki. Warto nadmienić, że LAMBox dostępny jest także z niską alkową. Wysokość zabudowy wynosi wówczas 2820 mm.
Zabudowy samochodów i spojler tylny
Jak zwiększyć walory użytkowe pojazdu? Doskonałym rozwiązanie jest wyposażenie zabudowy LAMBox w spojler tylny. Podnosi bezpieczeństwo kierowcy, zwiększa widoczność pojazdu, podnosi walory wizualne pojazdu. To element standardowy zabudowy LAMBox. Jego rozmiar dostosowywany jest do rozmiary zabudowy.
Zachęcamy do lektury: Jakie są cechy zabudowy LAMBox, korzyści z użytkowania oraz parametry techniczne?
Warto wiedzieć: Czym różni się platforma i rama?
Inny wariant: Skrzynia z plandeką i kabiną sypialną LX na podwoziu Renault Master
Autor: Łukasz Dybalski