Kabina sypialna na Francję – o czym należy pamiętać?
Kabina sypialna na Francję, ale też każdy inny europejski rynek jest podstawowym wyposażeniem pojazdów świadczących usługi transportu międzynarodowego. Dlaczego wysokość całkowita pojazdu dostawczego nie powinna przekraczać 3 m?
Kabina sypialna jest zaraz, obok spojlerów dachowych, jednym z pierwszych produkowanych przez nas produktów. Obecnie w ofercie posiadamy trzy podstawowe rodzaje kabin sypialnych: LAMAR Classic, LAMAR LX oraz LAMAR SkyCab – do pojazdów do 3.5t. a także AeroCab Light oraz AeroCab Long do samochodów powyżej 3.5t.
Kabina sypialna na Francję
Wysokość powszechnie stosowanych na drogach kabin sypialnych waha się od 84 (Classic) do 96cm (SkyCab). Dodając do tego wysokość podwozia (w zależności od marki), wysokość całkowita zabudowy wahać się będzie od 3300 do 3400, co jest dopuszczalne w większości krajów UE, z wyjątkiem Francji, w której wysokość całkowita pojazdu nie powinna przekraczać 3 m. Kabiny sypialne są w związku z tym obniżane o ok. 6 cm w przypadku kabiny Classic oraz od 16 cm – 26 cm w zależności od rodzaju podwozia.
Opłaty autostradowe są zdecydowanie wyższe dla pojazdów przekraczających ten wymiar, dlatego wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów mamy możliwość obniżenia kabiny kierowcy do zabudowy, gdzie wysokość zabudowy wynosi około 1,9 m.
Najczęściej wybieranym modelem z pośród naszych kabin sypialnych do podróżowania przez Francję jest LAMAR LX. W Polsce, tak jak i innych krajach Unii Europejskiej, w tym także we Francji można spać w kabinach sypialnych ale tylko w trakcie postoju. Każdy pracodawca powinien zapewnić swojemu kierowcy godny odpoczynek, dlatego my stworzyliśmy ku temu jak najlepsze warunki.