Dostawcze Movano – gotowe do pracy!
Kolor podwozia jakie trafiło do zabudowy niewątpliwie przykuwa uwagę. Ale ważniejsze od koloru są walory użytkowe zabudowy. Co zadba o komfort kierowcy po pracy, a jakie akcesorium poprawki stabilność załadowanego pojazdu w trakcie jazdy?
Użytkowy Opel Movano na podwoziu L3H1 wjechał do naszej hali z jasnym przeznaczeniem. Celem była budowa tzw. eksportówki z wszechstronnym wyposażeniem.
Niestandardowy kolor podwozia
Nie ma ukrywać, że taki kolor podwozia nie jest spotykany na drogach zbyt często. Jak ilustruje nasze doświadczenie, taki wybór klienta nie musi być podyktowany fanaberią. To często przemyślana strategia, a spójna z systemem identyfikacji wizualnej firmy, kolorem loga, pomysłem na oklejenie pojazdu. Kierowcy doskonale wiedzą, że pojazd jest nośnikiem wizerunku ich firmy.
Rzecz jasna, taki kolor podwozia w wielu przypadkach wyznacza wzór według którego lakierowane są inne elementy wyposażenia dodatkowego (kabina sypialna, zabudowy międzyosiowe, owiewki boczne, spojlery).
Może zainteresujesz się także: Kolorowa skrzynia z plandeką i reklamą – czy to działa?
Zabudowy międzyosiowe
Jeden z najpopularniejszych akcesoriów doposażających skrzynie z plandeką. Najważniejsze atuty produktu to:
- poprawa komfortu prowadzenia pojazdu poprzez zoptymalizowanie aerodynamiki pojazdu (szczególnie przy załadowanej pace),
- zmniejszenie zużycia paliwa poprzez redukcję oporów powietrza.
Elementem podnoszącym walory wizualnie jest ponadstandardowe polakierowanie na dowolny lakier metaliczny (akrylowy w standardzie). W tym wariancie nadwozia zabudowy międzyosiowe są w kolorze RAL 6018. Jako wyposażenie dodatkowe montowane są także w zabudowie kontenerowej.
Kabina sypialna SkyCab
Na blogu opisywaliśmy ją wielokrotnie. Jest dostępna na podwozia 8 marek i montowana wyłącznie z naszymi zabudowami. To jedyna kabina sypialna na polskim rynku z przednim oknem czołowym. Jej wymiary to:
- długość – 210 cm,
- szerokość – 115 cm,
- wysokość – 94 cm.
Charakterystyczny design oraz detale jakimi są np. przetłoczenia, światła obrysowe LED są uzupełnienie wysokiego komfortu wnętrza oferowanego kierowcy po ciężkim dniu pracy.
Dla kogo jest taki wariant zabudowy?
Zabudowa skrzyniowa wyposażona w kabinę sypialną (tutaj SkyCab) to najpopularniejszy wariant zabudowy w lekkim transporcie międzynarodowym. Kierowcy, którzy w ramach naszej facebookowej akcji #LAMARwtrasie dzielą się zdjęciami z trasy, pokazują, że wożą różne ładunki. Począwszy od mebli, części samochodowych, turbin silnikowych po elementy stalowe. Przydaje się burtofirana lewostronna czy składany dach.
Skrzynie z plandeką to przysłowiowy wół roboczy. Musi spełniać określone cele.
Konfiguracja poniższego aut przedstawia się następująco:
- rama L3/H1,
- plandeka w kolorze czarnym,
- podnoszenie na siłowniku (300 mm),
- burtofirana lewostronna z napinaczem,
- zabudowy międzyosiowe w kolorze RAL 6018,
- kabina sypialna SkyCab z owiewkami bocznymi w kolorze RAL 6018.
Autor: Łukasz Dybalski