BackSleeper na podwozie VW Crafter
Volkswagen jest szóstym producentem, którego podwozia otrzymają największą w swojej klasie kabinę sypialną BackSleeper. Jak prezentuje się jej wnętrze? Ilu paletowa skrzynia z plandeką będzie montowaną za plecami kierowcy?
Volkswagen Crafter produkowany w podpoznańskiej miejscowości Września rozpalił oczekiwania przyszłych kierowców względem nowego modelu. Spośród wielu wariantów tego samochodu najpopularniejszą opcją może okazać się tzw. międzynarodówka, czyli skrzynia z plandeką wyposażona w kabinę sypialną.
Crafter z kabiną sypialną BackSleeper zamienia się jednak w uniwersalny pojazd transportowy, który pełni namiastkę biura i hotelu w trasie.
Kabina sypialna BackSleeper i VW Crafter – główne atuty
Kabina sypialna BackSleeper – wnętrze
To najprzestronniejsza i najwygodniejsza kabina sypialna montowana za fotelami kierowcy. Takie są rekomendację płynące od naszych użytkowników i nie tyczą się one tylko szerokości łóżka (700 mm). W zależności od potrzeb kierowca może doposażyć kabinę w dodatkowe akcesoria jak np. dedykowana lodówka. Pożądanym elementem podnoszącym codzienny komfort pracy i wypoczynku przy niskich temperaturach jest ogrzewanie postojowe.
W obecnej chwili na podwozie VW Crafter dostępny jest wariant kabiny sypialnej BackSleeper z jednym łóżkiem. W prezentowanym modelu znalazł się dodatkowy schowek nad kabiną kierowcy.
Zobacz nasze wideo: Kabina sypialna Back Sleeper Maxi (wnętrze).
Jaka skrzynia z plandeką?
Jednym z zastosowań po zakupie Craftera jest uzupełnienie podwozia o skrzynie z plandeką, Tutaj do dyspozycji oddajemy wariant ośmio– oraz dziesięciopaletowy. W pierwszym przypadku długość skrzyni wynosi maks. 4200 mm, w drugim wariancie – 4800 mm. Maksymalna dostępna szerokość została określona na 2330 mm.
Zobacz nasz poradnik: Jak skonfigurować i wyposażyć własną skrzynie z plandeką w 6. etapach.
Autor: Łukasz Dybalski