Mobilna wystawa LAMBox dla Nice Polska - www.lamar.com.pl

Mobilna wystawa w zabudowie LAMBox dla Nice Polska

Wydawałoby się, że tej kategorii produktów przypisana jest tylko ekspozycja stacjonarna. Ale jeden ze światowych liderów w segmencie automatyki dla domu i przemysłu wyszedł poza schemat. Na powierzchni 20 m3 zmieścił kilkanaście produktów ze swojej oferty. Mobilna wystawa ruszyła w trasę.

Co znalazło się we wnętrzu naszego LAMBoxa? M.in. roleta, automatyka do markizy, zminiaturyzowana wersja segmentowej bramy garażowej i przesuwnej oraz… szlaban. Co więcej, potencjalny klient po wejściu do wnętrza trafi na dwa parkingowe terminalne wjazdowe.

Realizacja przygotowana dla światowego lidera w branży automatyki dla domu i przemysłu po raz kolejny udowadnia, że nadwozie LAMBox to jedna zabudowa o wielu możliwościach. Przyjrzyjmy się szczegółom.

Mobilna wystawa – główne cele

Podwozie Peugeot Boxer wyposażono w zabudowę LAMBox o powierzchni 20 m3 z alkową jako przestrzeń do zagospodarowania. Cały pojazd pełni rolę wystawy mobilnej. Każda powierzchnia została maksymalnie wykorzystana do prezentacji wybranych przez klienta rodzajów produktów.

Ich ilość zdeterminowała detale konstrukcyjne i zastosowane rozwiązania. Klient zdecydował by pojazd maksymalnie otworzył się na odwiedzających.

Na obu bocznych ścianach zastosowano dwie uchylne klapy. Poniżej, z progów, na widocznych czterech wysuwanych podestach, montowane są pantografowe schody (jedna para na każdej stronie). Ułatwiają wejście do środka oraz opcjonalnie, wyjście po drugiej stronie.

Zobacz nasz film – przegląd realizacji z zabudową LAMBox

Mobilna wystawa – wnętrze

Gdy zajrzymy do środka rośnie zaskoczenie, jak wiele można zmieścić na tak –  z pozoru – niewielkiej powierzchni.

Alkowa pełni rolę zamykanego schowka. Poniżej osadzono dwie, sterowane elektronicznie, rozwijane rolety. Na przodzie pojazdu, po stronie kierowcy i pasażera, dwa boczne rozkładane skrzydła także pełnią rolę reklamową. Prezentowane są na nich inne warianty rolet.

Korzyścią dla odwiedzających mobilną ekspozycję jest szansa na testowania produktu w zupełnie nowych  i atrakcyjnych warunkach. Korzyścią dla klienta – właściciela pojazdu, staje się możliwość bezpośredniego kontaktu z pożądaną grupą odbiorców.

Nasza realizacja: Mobilna ekspozycja, czyli jak być bliżej klienta premium

Tył zabudowy

Pomiędzy tylnym spojlerem, a górną krawędzią drzwi, swoją odsłonę ma automatyka wspierająca rozsuwanie markizy. Mechanizm został przystosowany do szerokości zabudowy, dzięki czemu całość jest kompaktowa i “szyta na miarę” (zdjęcia poniżej).

Klient wykorzystał szerokość zabudowy (2235 mm) do prezentacji… segmentowej bramy garażowej. Dopasował produkt do wymiarów zabudowy, by na specjalnych szynach poprowadzić ją pod sufitem we wnętrzu.

Jak to wygląda z bocznej perspektywy? Na dwóch podestach zamocowane dwie bramy garażowe. Na dwóch kolejnych systemy parkingowe.

Podsumowanie

Klienci są dziś wszędzie. Warto być tam, gdzie oni – na targach branżowych, w terenie, w miejscu ich pracy. Warto pamiętać, że w sprzedaży bezpośredniej kontakt “twarzą w twarz” i nawet krótka rozmowa są bezcenne. Budowanie przyjaznych i długotrwałych relacji w takiej formie zwiększa nasze szanse na sprzedaż.

Doskonałym miejscem prezentacji oferty mogą być np. targi branżowe.

Rosną nasze notowania w oczach klienta, jeśli możemy podzielić naszą wiedzą i przedstawić produkt czy usługę o każdej porze, w niemal każdym miejscu. Mobilna wystawa to modelowy przykład na to, jak budować przewagę konkurencyjną za pomocą produktów użytecznych, nowoczesnych i atrakcyjnych wizualnie.

Pojedź do klienta i zaproś go do siebie.

Zobacz więcej: Mobilny garaż z funkcją kampera, czyli pomysł na transport motocykli.

Autor: Łukasz Dybalski