Pojazdy kurierskie
Pojazdy kurierskie to rozwiązanie bazujące na nadwoziu LAMBox. Propozycja przeznaczona jest głównie dla firm kurierskich i pocztowych oraz dla szeroko rozumianej branży logistycznej.
Pojazdy kurierskie LAMAR – lepszy komfort pracy i większa mobilność kierowcy
Przewagą nadwozia LAMBox jest możliwość dowolnej modyfikacji i doposażania według potrzeb. W zabudowie montujemy system półek ułatwiający dostęp do paczek i przesyłek. Drzwi przesuwne za siedzeniem kierowcy umożliwiają szybki dostęp do małych przesyłek, dzięki czemu kurier zmniejszy do minimum czas dostawy. Drzwi boczne przesuwne to szybki dostęp do przestrzeni ładunkowej zwłaszcza w miejscach, gdzie spotykamy ograniczoną ilość miejsca do parkowania. Dodatkowo niski próg załadunku i zamek centralny, a także dodatkowa przestrzeń w kabinie kierowcy, dzięki zamontowaniu zabudowy typu alkowa sprawiają, że poruszanie się po mobilnym magazynie przesyłek będzie jeszcze łatwiejsze i przyjemniejsze. Pojazdy kurierskie LAMAR to komfort i wygoda dla kierowcy.
Sekundy pracy kuriera – godziny oszczędności!
Wyposażenie dodatkowe
-
Drążki mocowania ładunku
Drążki mocowania ładunku to większe walory użytkowe we wnętrzu pojazdu
Wielokrotnie zdarza się, że rodzaj przewożonych ładunków (m.in. skrzynki, małe kontenery) wymaga lepszego ich zabezpieczenia np. przed niepożądanym przemieszczaniem się. Zasadna staje się inwestycja w praktyczne drążki mocowania ładunku. Ich ilość uzależniona jest od indywidualnych potrzeb. Drążki mocowane są w listwie półokrągłej.
Zasada działania została przedstawiona na poniższym filmie:
-
Punkty szybkiego mocowania ładunku
System mocowania ładunku zwiększa codzienną elastyczność w sposobie zabezpieczenia ładunków przed niepożądanym jego przemieszczaniem. Kierowca otrzymuje także nieograniczoną ilość miejsc, w który można wpinać punkt mocowania.
Dużą zaletą systemu jest duża wytrzymałość i odporność na przypadkowe zerwanie.
-
Wysuwana roleta
Kamera cofania będąca wyposażeniem dodatkowym w adaptacji furgonu znajduje swoje zastosowanie podczas manewrowania pojazdem w każdych warunkach. Zainstalowane w tylnym spojlerze niewielkie oczko kamery zintegrowane jest z panelem LCD umieszczonym obok kierownicy w kabinie kierowcy.
Kierowca zyskuje większy komfort pracy poprzez zmniejszenie ryzyka uszkodzenia pojazdu.
-
Drzwi zintegrowane z kabiną kierowcy
Jeden z atutów zabudowy LAMBox zintegrowanej z kabiną kierowcy. Lekkie i atestowane drzwi współtworzą ścianę grodziową – produkt atestowany przez PIMOT.
Marki kompatybilne z produktem
[mm] | ||
---|---|---|
A | Rozstaw osi | 4035 |
D | Szerokość pojazdu | 2100 |
B | Długość pojazdu | 7062 |
C | Wysokość całkowita pojazdu | 2930 |
E | Próg załadunku | 665 |
Część ładunkowa [mm] | ||
K | Szerokość wewnętrzna | 2036 |
H | Wysokość wewnętrzna | 2280 |
L | Długość wewnętrzna | 4300 |
Z | Szerokość modułu A | 1320 |
X | Szerokość modułu B | 1020 |
Y | Głębokość modułu A/B | 500 / 620 ** |
N | Szerokość zachowana między półkami | 1095 / 855 ** |
Objętość | 20 m3 | |
Alkowa (wysokość x szerokość) | 640 x 2100 | |
Wysokość stopnia | 350 | |
S | Szerokość drzwi bocznych | 860 |
R | Waga | 2425 kg* |
G | Nośność półek moduł A/B | 80 kg / mb |
Błąd: Brak formularza kontaktowego.