Pojazd transportowy
Zabudowa w pełni zintegrowana z kabiną kierowcy umożliwiająca łatwy dostęp kierowcy do przestrzeni ładunkowej
Pojazd transportowy LAMBox, czyli zabudowa w pełni zintegrowana z kabiną kierowcy to idealny środek do przewozu różnego rodzaju produktów, takich np. odzież czy produkty z branży FMCG. LAMBox to duża kubatura (wynosząca nawet 22,5 m3), niski próg załadunku (650 mm), solidny stopień wejściowy, niżej usytuowany punkt ciężkości, lepsze rozłożenie masy przewożonego towaru oraz najniższy (w porównaniu z tradycyjnymi rozwiązaniami) współczynnik oporu powietrza.
Pojazd transportowy – podstawowe korzyści
Komfort i oszczędność. Oszczędność paliwa – 3 l/100 km. Twojej firmie zależy na dobrej i skutecznej reklamie? LAMBox to również doskonały nośnik reklamy, który sam przykuwa spojrzenia, stając się tym samym wielofunkcyjnym środkiem transportu. Zachęcamy do zapoznania się z poniższym folderem produktowym. Przygotowaliśmy krótki i dynamiczny film prezentujący nadwozie.
Zabudowa LAMBox dzięki swojej dużej przestronności doskonale sprawdzi się podczas transportu przedmiotów wielkogabarytowych (meble, materace) jak i tych mniejszych(narzędzia, artykuły spożywcze, artykuły biurowe, pranie, pasmanteria). Zabudowa kontenerowa LAMBox występuje na dwóch rodzajach podwozia:
na podwoziu typu platforma – dzięki czemu zyskujemy niski próg załadunku (ok. 65 cm od podłoża), co ułatwi wchodzenie do zabudowy, a także pozwoli na zastosowanie drzwi przesuwnych między kabiną kierowcy, a przestrzenią ładunkową pojazdu, tym samym umożliwiając bezpośrednie przejście po załadunek.
na podwoziu typu rama – zyskując jeszcze więcej wolnej powierzchni na podłodze oraz dodatkowe miejsce w alkowie do przewożenia mniejszych produktów lub dodatkową przestrzeń dla kierowcy.
Wyposażenie dodatkowe
-
Kamera cofania
Kamera cofania będąca wyposażeniem dodatkowym w nadwoziu LAMBox znajduje swoje zastosowanie w trakcie manewrowania pojazdem w każdych warunkach. Zainstalowane w tylnym spojlerze niewielkie oczko kamery zintegrowane jest z panelem LCD umieszczonym obok kierownicy w kabinie kierowcy.
Kierowca zyskuje większy komfort pracy poprzez zmniejszenie ryzyka uszkodzenia pojazdu.
-
Drążki mocowania ładunku
Drążki mocowania ładunku to większe walory użytkowe we wnętrzu pojazdu
Wielokrotnie zdarza się, że rodzaj przewożonych ładunków (m.in. skrzynki, małe kontenery) wymaga lepszego ich zabezpieczenia np. przed niepożądanym przemieszczaniem się. Zasadna staje się inwestycja w praktyczne drążki mocowania ładunku. Ich ilość uzależniona jest od indywidualnych potrzeb. Drążki mocowane są w listwie półokrągłej.
Zasada działania została przedstawiona na poniższym filmie:
-
Punkty szybkiego mocowania ładunku
System mocowania ładunku zwiększa codzienną elastyczność w sposobie zabezpieczenia ładunków przed niepożądanym jego przemieszczaniem. Kierowca otrzymuje także nieograniczoną ilość miejsc, w który można wpinać punkt mocowania.
Dużą zaletą systemu jest duża wytrzymałość i odporność na przypadkowe zerwanie.
-
Drzwi zintegrowane z kabiną kierowcy
Jeden z atutów zabudowy LAMBox zintegrowanej z kabiną kierowcy. Lekkie i atestowane drzwi współtworzą ścianę grodziową – produkt atestowany przez PIMOT.
-
Hak holowniczy
Montowany do ramy producenta hak holowniczy jest dodatkowym elementem podnoszącym użyteczność całej zabudowy.
-
Drzwi boczne przesuwne lub o kącie otwarcia 180°
Charakter przewożonym ładunków czy zakres całodniowego procesu logistycznego determinuje w wielu aspektach rodzaj wyposażenia nadwqozia LAMBox także w elementy wyposażenia zewnętrznego. Aby ułatwić proces rozładunku i załadunku proponujemy drzwi boczne przesuwne lub o kącie otwarcia 180°.
-
Malowanie metalic lub akryl
Nadwozie LAMBox jest nośnikiem wizerunku firmy transportowej. Malowanie nadwozia lakierem metalicznym lub akrylowym na kolor według wzornika marki zwiększa atrakcyjność całej zabudowy.
-
Niska lub wysoka alkowa
Alkowa to przestrzeń znajdująca się nad szoferką kierowcy. Zastępuje popularnie stosowany spojlery dachowe. Z zewnątrz jej użyteczność koncentruje się na ujarzmianiu oporów powietrza. Przetłoczenia, aerodynamiczny kształt i atrakcyjny wygląd alkowy podnoszą walory wizualne całego pojazdu. Parametry aerodynamiczne pozwalają na redukcję spalania paliwa, nawet o 3 l/100 km. Standardowo niska alkowa obejmuje 1,2 m 3 dodatkowej przestrzeni do zagospodarowania. W środku pojazdu alkowa pełni rolę wnęki, którą kierowcy dostosowują wedle różnych potrzeb i celów.
Dowiedz się więcej o podstawowych różnicach i zaletach każdego wariantu. Tekst poradnikowy odnajdziesz tutaj.
Marki kompatybilne z produktem
[mm] | ||
---|---|---|
A | Rozstaw osi | 4035 |
D | Szerokość pojazdu | 2100 |
B | Długość pojazdu | 7062 |
C | Wysokość całkowita pojazdu | 2930 |
E | Próg załadunku | 665 |
Część ładunkowa [mm] | ||
K | Szerokość wewnętrzna | 2036 |
H | Wysokość wewnętrzna | 2280 |
L | Długość wewnętrzna | 4300 |
N | Szerokość zachowana między półkami | 1400 |
Objętość | 20 m3 | |
Alkowa (wysokość x szerokość) | 640 x 2100 | |
Wysokość stopnia | 350 | |
S | Szerokość drzwi bocznych | 860 |
Błąd: Brak formularza kontaktowego.