Skrzynia z plandeką i zabudowa kontenerowa – w co doposażyć? – Lamar

Skrzynia z plandeką i zabudowa kontenerowa – w co doposażyć?

Skrzynia z plandeką jak i zabudowa kontenerowa może zostać odpowiednio doposażona. W jakim celu? Choćby po to, by zwiększyć walory użytkowe pojazdu, poprawić komfort pracy kierowcy i zmniejszyć zużycie paliwa. W co warto zainwestować? Prezentujemy krótki przegląd oferty.

Z poniższego wpisu dowiedzą się Państwo, w co warto doposażyć skrzynie z plandeką i zabudowę kontenerową, by zwiększyć ich walory praktyczne i estetyczne oraz komfort użytkowania. Skrzynia z plandeką, jak i cały prawidłowo skonfigurowany pojazd spełnia nie tylko podstawowe potrzeby kierowcy, ale pozwala:

  1. Oszczędzić czas i paliwo,
  2. Zwiększyć bezpieczeństwo kierowcy i przewożonego ładunku,
  3. Poprawić aerodynamikę pojazdu,
  4. Skutecznie wspierać budowę wizerunku przewoźnika.

Zarówno skrzynia z plandeką i zabudowa kontenerowa to zabudowy wszechstronne. Dają duże możliwości wyposażenia i rozbudowy. Co proponujemy? Oto nasz krótki przegląd propozycji. W przypadku doposażenia skrzyni z plandeką omawiamy:

Skrzynia z plandeką – doposażenie

Zabudowa międzynarodowa, powszechnie określana jako “międzynarodówka”, to pojazd użytkowy w kategorii do 3,5 t. Najczęściej wybierany rodzaj zabudowy w transporcie krajowym i międzynarodowym. Trudno jednoznacznie wskazać, jak prezentuje się bazowy model, bo każde podwozie dostosowujemy do określonych potrzeb i wymagań branży. Konfiguracja plandeki z kabiną sypialną, lub samym spojlerem, to dopiero początek drogi do budowy kompleksowego rozwiązania. Co warto mieć na uwadze? Jakie korzyści niesie użytkowanie poniższych podzespołów?

Skrzynie narzędziowe

Standardowym wyposażeniem każdej naszej skrzyni z plandeką firmy jest skrzynia narzędziowa o poj. 43 litrów. Nie zawsze taka pojemność jest w stanie wyczerpać codzienne potrzeby kierujących. Rozwiązaniem, który zaspokaja konieczność transportu narzędzi, dodatkowych pasów mocowania, innych komponentów czy rzeczy osobistych jest montowanie skrzyni np. podwójnych skrzyń 63 litrowych. Jak to wygląda w praktyce? Ilustruje zdjęcie oraz galeria zdjęć (link tutaj).


Zabudowy międzyosiowe

Poprawa komfortu prowadzenia pojazdu poprzez zoptymalizowanie aerodynamiki pojazdu (szczególnie przy załadowanej pace), zmniejszenie zużycia paliwa (o min. 2,5 %*) przez redukcję oporów powietrza – to główne korzyści wynikające z użytkowania zabudowy międzyosiowej. Elementem podnoszącym walory wizualnie jest ponadstandardowe polakierowanie na dowolny lakier metaliczny (akrylowy w standardzie).  Zabudowy międzyosiowe montowane są także w zabudowie kontenerowej.


Blenda przeciwsłoneczna

podnosi walory wizualne pojazdu, ale nie to jest tu kluczowe. Akcja, która zrealizowaliśmy z portalem 40ton.net miała uzmysłowić kierującym, jakie potencjalne skutki może mieć oślepienie promieniami słonecznymi. Efekty są miażdżące. Badania jakie prowadził brytyjski automobilklub Automobile Association pokazały, że rocznie dochodzi do blisko 3000 wypadków, których pośrednią przyczyną jest oślepienie promieniami słonecznymi. Niewielki koszt takiej inwestycji ma duży wpływ na komfort podróżowania. Nowa blenda ma nowy wygląd współgrający z kabiną sypialną i dyskretnie umiejscowione mocowanie.


Okienko rewizyjne

Charakter przewożonych ładunków niejednokrotnie determinuje wybór określonych rozwiązań. Choćby po to, by zachować komfort pracy i bezpieczeństwo w trakcie transportu. Jeśli zależy nam, by monitorować towar znajdujący się w części ładunkowej, rozwiązaniem będzie wyposażenie plandeki w okienko rewizyjne. Na wykonane z przeźroczystej folii, to praktyczne rozwiązanie, decydują się zarówno kierujący na trasach krajowych, jak i międzynarodowych.


Przedłużenie lusterek dla Iveco Daily

Rozwiązanie stosowane tylko w modelu Iveco Daily. Przedłużenie lusterek pojawiło się jako odpowiedź na zapotrzebowanie rynku, co wiąże się z samą konstrukcją. Daily, określane mianem mini-ciężarówki, to w tym momencie jedyny pojazd dostawczy, który pozwala dostosować szerokość wnętrza zabudowy aż do 2450 mm. Wykorzystanie maksymalnych gabarytów posiada ograniczone pole widzenia kierowcy manewrującego pojazdem Rozwiązaniem tych bolączek jest montaż przedłużenia lusterek.


Zabudowy kontenerowe – doposażenie

Zabudowy kontenerowe, w tym chłodnie i izotermy, to jeden z naszych kluczowych produktów. Nadwozie bazujące na lekkiej i wytrzymałej konstrukcji (sandwich lub plaster miodu) daje ogromne możliwości adaptacji do własnych potrzeb. Dotychczasowe realizacje, które opisujemy na naszym blogu, są doskonałym tego przykładem. Nasi klienci operują w różnych branżach, a to znajduje odzwierciedlenie w niestandardowych realizacjach. Co warto mieć na uwadze doposażając pojazd? Oto krótki przegląd.

Uchylne schody tylne lub boczne

Składana drabinka wejściowa to standardowe wyposażenie każdej zabudowy kontenerowej. Nasze dotychczasowe portfolio to w zdecydowanej większości rozwiązania niestandardowe. Są praktyczne i wygodne w użytkowaniu. Wykonane ze stali ocynkowanej instalujemy zarówno z tyłu, jak i po bokach. Schody chowane są do środka, co podnosi komfort pracy nie powoduje utrudnień.


Boczne drzwi jednoskrzydłowe

 

Doposażenie zabudowy kontenerowej w dodatkowe boczne drzwi sprawia, że klient porusza się pojazdem wielofunkcyjnym. Kierowca otrzymuje dostęp do towaru w każdych warunkach. Dodatkowo wykorzystując odpowiedni wariant mocowania ładunku, rozłoży towar w ładowni i zabezpieczy go przed przemieszczaniem. Oszczędzamy czas potrzebny na załadunek i rozładunek, podnosimy komfort pracy.


Przesuwna lub stała ściana grodziowa

 

Wyobraźmy sobie branżę, w której niezbędne jest przewożenie produktów wymagających dwóch różnych poziomów temperatur. Zabudowa kontenerowa oferują dużą ładowność, a to pozwala na wdrażanie rozwiązań, które spełniają powyższe potrzeby. W tym celu umieszczamy we wnętrzu przesuwną lub stałą ścianę grodziową.  Jej atrybutem jest lekkość i możliwość zmiany położenia, dzięki specjalnym prowadnicom. Takie doposażenie spełni oczekiwania także tych podmiotów, które wymagają przewożenia dwóch różnych kategorii produktów oddzielnie. Więcej w galerii zdjęć tutaj.


Listwy oraz warianty mocowania ładunku

Przewagą zabudowy kontenerowej nad popularną plandeką, jest bardziej rozbudowany system mocowania ładunku. Listwy montujemy na ścianach zabudowy. Wkładany bezpośrednio w listwę drążek mocowania ładunku, zabezpiecza ładunek przed przemieszczaniem się. Ilość zastosowania drążków jest dowolna.


Niestandardowe rozwiązania na zamówienie

Skrzynia z plandeką i zabudowy kontenerowe to najpopularniejsze zabudowy samochodów na polskim rynku. Wśród nich znajdują się nasze niestandardowe realizacje. Dziś stały się znakiem rozpoznawczym firmy. Potrzeby rynku i duże zróżnicowanie różnych gałęzi transportu dają nam niezmiennie duży impuls do wzmożonych prac na nietypowymi rozwiązaniami. Ich cele jest jeden – sprostać potrzebom Klientów. Realizacje “szyte na miarę” podkreślają indywidualny charakter zamówienia, pozwalają wyróżnić się firmie na rynku oraz czynią produkt bardziej praktycznym. Tak było np. przy budowie niestandardowych schodów dla firmy z branży meblowej. Są składane i chowane do środka. 30-sekundowy filmik ilustruje zasadę ich działania. Zachęcamy do kontaktu z nami. Przy składaniu zapytań ofertowych polecamy skorzystać z poniższego formularza kontaktowego.

Może zainteresuje Cię także: Warianty zamknięcia skrzyni z plandeką – który najlepszy?
Poznaj szczegóły: Folder reklamowy skrzynie z plandeką LAMAR
Przeczytaj zanim złożysz zamówienie: Zabudowa kontenerowa – jaki wariant wybrać?

*Dane na podstawie badań wewnętrznych

Autor: Łukasz Dybalski

Zaakceptuj politykę prywatności czytaj dalej

Polityka prywatności serwisu www.lamar.com.pl 1. Informacje ogólne 1. Operatorem Serwisu www.lamar.com.pl jest spółka LAMAR SP Z O O (KRS: 0000340811 - SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, NIP: 9111975471, REGON: 021107150), Smardzów, ul. Wrocławska 36, 56-400 Oleśnica. 2. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób: a. Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje. b. Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych pliki cookie (tzw. "ciasteczka"). c. Poprzez gromadzenie logów serwera www przez operatora hostingowego Provider, ul. Grabiszyńska 163, 53-439 Wrocław, NIP: 899-22-97-785 funkcjonującego pod adresem www.lamar.com.pl 2. Informacje w formularzach 1. Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika. 2. Serwis może zapisać ponadto informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP) 3. Dane w formularzu nie są udostępniane podmiotom trzecim. 4. Dane podane w formularzu mogą stanowić zbiór potencjalnych klientów, zarejestrowany przez Operatora Serwisu. 5. Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np w celu dokonania procesu obsługi zgłoszenia serwisowego lub kontaktu handlowego. 6. Dane podane w formularzach mogą być przekazane podmiotom technicznie realizującym niektóre usługi. 3. Informacja o plikach cookies 1. Serwis korzysta z plików cookies. 2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. 3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu. 4. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach: a. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości; b. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu c. określania profilu użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google. 5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika. 6. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej. 7. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu. 8. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów. 9. Zalecamy przeczytanie polityki ochrony prywatności tych firm, aby poznać zasady korzystania z plików cookie wykorzystywane w statystykach: Polityka ochrony prywatności Google Analytics 10. Pliki cookie mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie. 11. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/ 4. Logi serwera 1. Informacje o niektórych zachowaniach użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania serwisem oraz w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych. 2. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać: a. Czas nadejścia zapytania, b. Czas wysłania odpowiedzi, c. Nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP, d. Informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP, e. Adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik, f. Informacje o przeglądarce użytkownika, g.Informacje o adresie IP. 3. Dane powyższe nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony. 4. Dane powyższe są wykorzystywane jedynie dla celów administrowania serwerem. 5. Udostępnienie danych 1. Dane podlegają udostępnieniu podmiotom zewnętrznym wyłącznie w granicach prawnie dozwolonych. 2. Dane umożliwiające identyfikację osoby fizycznej są udostępniane wyłączenie za zgodą tej osoby. 3. Operator może mieć obowiązek udzielania informacji zebranych przez Serwis upoważnionym organom na podstawie zgodnych z prawem żądań w zakresie wynikającym z żądania. 6. Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę? 1. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www 2. W celu zarządzania ustawieniami cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową/ system i postępuj zgodnie z instrukcjami: a. Internet Explorer b. Chrome c. Safari d. Firefox e. Opera f. Android g. Safari (iOS) h. Windows Phone i. Blackberry

Close