LAMBox na ramie z wysoką alkową na VW Crafterze – Lamar

LAMBox na ramie z wysoką alkową na VW Crafterze

Lekka zabudowa kontenerowa zadebiutowała na nowym podwoziu niemieckiego producenta. Prezentujemy galerię zdjęć i szczegóły nietypowej konfiguracji.

Halę produkcyjną opuściła niestandardowa zabudowa transportowa. Ciekawostką jest fakt, że LAMBox zamontowano na wzmocnionej ramie VW Craftera. Powodem takiego działania jest możliwość instalacji praktycznego udogodnienia, które opisujemy poniżej.

LAMBox zadebiutował w 2013 r. Dziś jest marką własną rozpoznawalną w całej Europie. To sprawia, że rosną oczekiwania potencjalnych klientów względem zabudowy i możliwości jej konfiguracji pod własne potrzeby. Czym wyróżnia się powyższa konfiguracja?

Wymiary LAMBoxa

Prezentowany LAMBox posiada wysoką alkowę, przez co cała zabudowa osiąga wysokość 4500 mm. Alkowa najczęściej służy jako dodatkowa przestrzeń ładunkowa. Szerokość zabudowy przy takiej adaptacji to 2235 mm, a długość osiąga wartość 2415 mm.

Przekłada się to na większą kubaturę wnętrza, która wynosi w powyższym przypadku 22,5 m3.

Detale całej konfiguracji

Tym, co zwraca uwagę przy oględzinach zewnętrznego poszycia białego LAMBox to przetłoczenia, lakierowane zabudowy międzyosiowe. Praktyczne transportowe walory zabudowy dostrzeżemy zaglądając do wnętrza. Można dostać się tam z dwóch stron, przez boczne drzwi przesuwne korzystając ze stopnia wejściowego oraz dwuskrzydłowe tylne o kącie rozwarcia 270 st.

Aby skutecznie chronić ładunek przez przemieszczaniem się i lepiej organizować przestrzeń ładunkową w środku zdecydowano się na montaż dwóch rzędów listw do mocowania ładunku. Pojawiły się na obu ścianach – pierwszy rząd 10 cm od sufitu, drugi 1 metr od podłogi.

Dowiedz się więcej: Niska i wysoka alkowa w zabudowie LAMBox – jakie są kluczowe różnice?

Wyróżnikiem zabudowy montowanej na ramie jest niski próg załadunku. Wynosi on 650 mm. Warto nadmienić, że klient zdecydował się na wzmocnienie ramy, co pozwoli w przyszłości na montaż windy z tyłu zabudowy. Wysokość podłogi od podłoża w pojeździe niezaładowanym to ok 900 mm.

Walory użytkowe takiego rozwiązania w połączeniu z niskim progiem zdecydowanie rosną w sytuacji załadunku i rozładunku.

Znakiem rozpoznawczym tylnej części zabudowy LAMBox jest aerodynamiczny spojler ze światłami obrysowymi oraz opcjonalnie montowana kamera cofania.

Może zainteresuje Cię podobny temat: Nowy Crafter w roli izotermy

Podwozie VW Crafter – nasze możliwości

Dotychczas klientom zainteresowanym adaptacją naszych rozwiązań na wspomniane podwozie oferujemy:

Może zainteresuje Cię podobny temat: Nowy Crafter w roli izotermy

Zabudowa LAMBox na podwoziu niemieckiego producenta wpisuje się w szeroką paletę rozwiązań transportowych.

Autor: Łukasz Dybalski