Pojazdy kurierskie

Pojazdy kurierskie  to rozwiązanie bazujące na nadwoziu LAMBox. Propozycja przeznaczona jest głównie dla firm kurierskich i pocztowych oraz dla szeroko rozumianej branży logistycznej.

Pojazdy kurierskie LAMAR – lepszy komfort pracy i większa mobilność kierowcy

Przewagą nadwozia LAMBox jest możliwość dowolnej modyfikacji i doposażania według potrzeb. W zabudowie montujemy system półek ułatwiający dostęp do paczek i przesyłek. Drzwi przesuwne za siedzeniem kierowcy umożliwiają szybki dostęp do małych przesyłek, dzięki czemu kurier zmniejszy do minimum czas dostawy. Drzwi boczne przesuwne to szybki dostęp do przestrzeni ładunkowej zwłaszcza w miejscach, gdzie spotykamy ograniczoną  ilość miejsca do parkowania. Dodatkowo niski próg załadunku i zamek centralny, a także dodatkowa przestrzeń w kabinie kierowcy, dzięki zamontowaniu zabudowy typu alkowa sprawiają,  że poruszanie się po mobilnym magazynie przesyłek będzie jeszcze łatwiejsze i przyjemniejsze. Pojazdy kurierskie LAMAR to komfort i wygoda dla kierowcy.


Sekundy pracy kuriera – godziny oszczędności!



Wyposażenie dodatkowe

  • Drążki mocowania ładunku

    Drążki mocowania ładunku to większe walory użytkowe we wnętrzu pojazdu

    Wielokrotnie zdarza się, że rodzaj przewożonych ładunków (m.in. skrzynki, małe kontenery) wymaga lepszego ich zabezpieczenia np. przed niepożądanym przemieszczaniem się. Zasadna staje się inwestycja w praktyczne drążki mocowania ładunku. Ich ilość uzależniona jest od indywidualnych potrzeb. Drążki mocowane są w listwie półokrągłej.

    Zasada działania została przedstawiona na poniższym filmie:

  • Punkty szybkiego mocowania ładunku

    System mocowania ładunku zwiększa codzienną elastyczność w sposobie zabezpieczenia ładunków przed niepożądanym jego przemieszczaniem. Kierowca otrzymuje także nieograniczoną ilość miejsc, w który można wpinać punkt mocowania.

    Dużą zaletą systemu jest duża wytrzymałość i odporność na przypadkowe zerwanie.

  • Kamera cofania

    Kamera cofania będąca wyposażeniem dodatkowym w adaptacji furgonu znajduje swoje zastosowanie podczas manewrowania pojazdem w każdych warunkach. Zainstalowane w tylnym spojlerze niewielkie oczko kamery zintegrowane jest z panelem LCD umieszczonym obok kierownicy w kabinie kierowcy.

    Kierowca zyskuje większy komfort pracy poprzez zmniejszenie ryzyka uszkodzenia pojazdu.

  • Drzwi zintegrowane z kabiną kierowcy

    Jeden z atutów zabudowy LAMBox zintegrowanej z kabiną kierowcy. Lekkie i atestowane drzwi współtworzą ścianę grodziową – produkt atestowany przez PIMOT.

Marki kompatybilne z produktem

[mm]
A Rozstaw osi 4035
D Szerokość pojazdu 2100
B Długość pojazdu 7062
C Wysokość całkowita pojazdu 2930
E Próg załadunku 665
Część ładunkowa [mm]
K Szerokość wewnętrzna 2036
H Wysokość wewnętrzna 2280
L Długość wewnętrzna 4300
Z Szerokość modułu A 1320
X Szerokość modułu B 1020
Y Głębokość modułu A/B 500 / 620 **
N Szerokość zachowana między półkami 1095 / 855 **
Objętość 20 m3
Alkowa (wysokość x szerokość) 640 x 2100
Wysokość stopnia 350
S Szerokość drzwi bocznych 860
R Waga 2425 kg*
G Nośność półek moduł A/B 80 kg / mb