Spojler tylny LAMAR: jaki wybrać?

Dziś na polskich drogach coraz rzadziej spotyka się pojazdy użytkowe bez spojlerów przednich. Kierowcy doceniają ich walory praktyczne i użytkowe tj. mniejsze zużycie paliwa (nawet o 10%), lepsze parametry aerodynamiczne, atrakcyjny wygląd. A jeśli uzupełnimy pakiet aerodynamiczny o spojler tylny? W jakim nadwoziu możemy go dodać?


25 lat
doświadczenia w projektowaniu pakietów aerodynamicznych do aut dostawczych i ciężarowych sprawia, że dziś wciąż nie mamy oporów, by ujarzmiać… opory powietrza. Tworzymy nowe produkty, które wyróżniają nas spośród konkurencji, a klienci doceniają nasze rozwiązania. Taką propozycją jest spojler tylny. Jego walory docenią użytkownicy nadwozi LAMBoxzabudów kontenerowych.

Dwa rodzaje spojlerów tylnych

Poniższe zdjęcia ilustrują dwa rodzaje spojlerów tylnych dostępnych w naszej ofercie. Po lewej, nadwozie LAMBox, po prawej – zabudowa kontenerowa. Jeżeli przyjrzymy się dokładnie detalom możemy wyróżnić elementy wspólne takie jak: przetłoczenia, wgłębienia, światło stopu czy światło obrysowe. Dużym atutem obu rozwiązań jest aerodynamiczny kształt i atrakcyjny design, co czyni produkt bardziej użytecznym.

Spojler tylny: różnice

Konstrukcje nie mają standardowych wymiarów, bo ich szerokość dostosowywana jest do rozmiarów zabudowy. Dwa rodzaje spojlerów różnią się nie tylko wyglądem. LAMBox, jako zabudowa w pełni zintegrowana z kabiną kierowcy, wyposażona jest w spojler bardziej masywny, w pełni zintegrowany z sylwetką nadwozia. I to w zarówno jeśli mamy na myśli koniowóz, kontenery izolowane czy zabudowy kurierskie. Z kolei zabudowy kontenerowe z uwagi na nieco inne przeznaczenia i samą konstrukcję, wyposażone są w spojler tylny o dyskretnym charakterze, ale o bardziej agresywnych rysach.

Nie tylko walory estetyczne

Wyobraźmy sobie sytuacje, w której kierowca pojazdu na trasie krajowej czy międzynarodowej porusza się w warunkach o ograniczonej widoczności. W takim przypadku nie zadowoli go piękny wygląd zabudowy, opływowy kształt spojlera. Dobry design powinien być praktyczny.  Warto mieć na względzie zwiększoną widoczność pojazdu podczas codziennego użytkowania, a szczególnie przy złych warunkach pogodowych. Bezpieczeństwo to jeden z kluczowych wskaźników jaki przyświecał konstruktorom tworzącym ten produkt. Dokonajcie Państwu wyboru, a my chętnie odpowiemy na wszelkie dodatkowe pytania.

Podsumowanie

Warto zobaczyć: pełna oferta nadwozi LAMbox
Zobacz wideo: prezentacja możliwości zabudowy LAMbox

Autor: Łukasz Dybalski

Masz pytania? Zadzwoń do nas!