Kolorowa skrzynia ładunkowa z plandeką i reklama: czy to działa?

Skrzynia z plandeką to jedno z najpopularniejszych rozwiązań użytkowych w pojazdach do 3,5 t. Jak się okazuje, plandeka na samochód nie musi być nudna. Może być także atrakcyjna wizualnie i łączyć w sobie rozwiązania praktyczne. Oto przegląd naszych realizacji.

Aby pojazd był wizytówką i przynosił wymierne korzyści firmie, nie wystarczy o niego dbać na co dzień. Co w takim razie zwiększa atrakcyjność pojazdu? Można rozwijać praktyczne zastosowanie skrzyni poprzez adaptację systemu firany lub burtofirany – jedno- i obustronnej oraz dach przesuwany. Dużo o tym pisaliśmy tutaj. Ale to nie jedyny wyznacznik tego, jak ułatwić pracę kierowcy i zwiększyć walory użytkowe pojazdu. Kierowcy coraz częściej chcą mieć auta, które będą wizytówką firmy i prowadzonej przez nich działalności. Jak temu sprostać?

5 podstawowych kolorów to dopiero początek

Skrzynia z plandeką Mercedes-Benz Sprinter

Zabudowa trafiła do klienta z Rumunii. Pełen pakiet aerodynamiczny, w jaki indywidualny przedsiębiorca zdecydował się wyposażyć pojazd, nie ograniczał się tylko do kabiny sypialnej Lamar LX. Zgodnie ze wzornikiem marki, kolor żółty uzyskały m.in. zabudowy międzyosiowe. Skrzynia z firaną boczną obustronną została „ubrana” w plandekę także w kolorze żółtym. Całość przybrała oryginalny wygląd. Jak prezentuje się całość? Więcej o tym zamówieniu pisaliśmy tutaj.

Skrzynia z plandeką Iveco Daily

Odważna opcja w kolorze… fioletowym. Dlaczego nie! Owocem współpracy z klientem jest produkt, który zdecydowanie wyróżnia się spośród pozostałych, także pod względem konfiguracji nadwozia. Widoczna na zdjęciu winda załadunkowa oferuje firmie kurierskiej, transportowej czy realizującej np. przeprowadzki, poprawę możliwości załadunku: skraca się czas realizacji zamówienia, wzrasta komfort pracy. Co więcej, kabina sypialna SkyCab z owiewkami bocznymi lakierowana na kolor według wzornika marki buduje obraz pojazdu oryginalnego.

Skrzynia z plandeką Fiat Ducato

Pojazd w pełnej czerni prezentuje się niezwykle okazale. Wraz z kabiną sypialną SkyCab, jednak bez owiewek bocznych, służy kierowcom na trasach krajowych i międzynarodowych. Zabudowy międzyosiowe pomalowane na czarny lakier metaliczny dodają pojazdowi charakteru – poza oczywistymi względami bezpieczeństwa (ochrona rowerzystów, poprawa aerodynamiki). W wersji prezentowanej na zdjęciu poniżej pojawiła się skrzynia z plandeką w wersji podstawowej, bez jakiejkolwiek burtofirany czy napinacza.

W nieco innej konfiguracji jest poniższy Fiat Ducato, z szarą plandeką i reklamą. Nieco więcej na temat tej realizacji pisaliśmy tutaj. Możemy jednak uzupełnić, że wyrazista reklama, jasny przekaz skierowany do potencjalnych klientów oraz szara plandek z burtofiraną jednostronną tworzy praktyczne trio. Pojazd w takiej opcji jest chętnie zamawiamy przez firmy kurierskie, logistyczne, salony meblarskie, organizujące przeprowadzki.

Kolory szyte na miarę

Jedynym ograniczeniem w realizacji tego typu zamówień stanowi wyobraźnia klienta. Wysoka jakość materiału PVC, krojonego pod wymiar skrzyni, daje gwarancje, że produkt spełni swoją funkcję przez wiele lat. I to bez względu na to, czy chodzi o różne odcienie błękitu, kolor pomarańczowy, czerwony lub żółty, jak w przypadku Iveco Daily dla firmy z branży budowlanej. Więcej o tej realizacji można przeczytać tutaj.

Zobacz także: Zabudowa pojazdu i reklama: czy warto?
Zobacz także: Warianty zamknięcia skrzyni z plandeką: który najlepszy?

Autor: Łukasz Dybalski

 

Masz pytania? Zadzwoń do nas!