Back Sleeper na podwozia Peugeot i Citroen

Jako jedyna firma zabudowująca w Polsce mamy homologację na montaż kabiny sypialnej za szoferką kierowcy na podwozia marki Peugeot i Citroen. Od dziś Back Sleeper, nasz sztandarowy produkt, pojawiać się będzie na wszystkich podwoziach marek z grupy PSA. Co to oznacza dla naszych klientów?

Miło nam poinformować, że rozszerza się paleta marek podwozi na których pojawiają się nasze produkty. Pisaliśmy już o zabudowach międzynarodowych dla marki Opel Movano i Renault Trucks. Tym razem kabina sypialna Back Sleeper, oferowana w trzech wariantach, będzie dostępna na nowych platformach. Dotychczas adoptowaliśmy tę kabinę jedynie na podwozia Iveco Daily i Fiata Ducato. To oznacza, że kabina sypialna będzie dostępna dla wszystkich marek z grupy PSA.

Zobacz więcej: galeria zdjęć Iveco Daily i Fiat Ducato z kabiną Back Sleeper

Back Sleeper na podwozia producentów czterech marek

Co to oznacza dla klientów? W zależności od potrzeb dziś mogą dokonać swobodnego wyboru spośród czterech marek: Peugeot, Citroen, Fiat oraz Iveco. W praktyce oznacza to, że poszerza się nam spektrum możliwości w rozbudowie floty pojazdów dostawczych. Klienci bez utraty gwarancji mogą serwisować swoje auta.

Back Sleeper – największa kabina sypialna w swojej klasie

Bez względu na rodzaj podwozia, w naszej kabinie sypialnej przestrzeń powstała w wyniku usunięcia ściany tylnej oraz dachu kabiny kierowcy poprawia komfort jazdy i znacznie zwiększa bezpieczeństwo, dzięki możliwości szybkiej ewakuacji. Okno czołowe, podobnie jak miało to miejsce w kabinie SkyCab, pełni także funkcję szyberdachu i znajduje się w podstawowej wersji produktu bez dodatkowych opłat!

Produkt zadebiutował w 2015 r. Nowinka wspierająca pracę kierowcy zaintrygowała potencjalnych klientów. Z każdej strony pojawiało się mnóstwo pytań o specyfikę kabiny sypialnej, o to, jak sprawdzi się w codziennej pracy, jeśli weźmiemy pod uwagę masę całego pojazdu przy pełnej ładowni. W takim przypadku kabina sypialna stanowi część ładunku (2 palety) równomiernie przypadającego na ramę pojazdu – tak jak ma to miejsce w skrzyni z plandeką 10-cio paletowej. To jedna z największych (szerokość zewnętrza 2250 mm, wysokość 2800 mm) i najwygodniejszych (szerokość łóżka 700 mm) na rynku kabin sypialnych, powstała w wyniku doświadczenia w budowaniu pojazdów zintegrowanych z kabiną kierowcy typu LAMBox. Dziś naszą kabinę sypialną spotkamy na drogach nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie.

Kabiny sypialne za szoferką kierowcy

Kabiny sypialne montowane za szoferką kierowcy nie są już ciekawostką na polskim rynku. Użytkownicy otrzymują w ten sposób rozwiązanie ergonomiczne i komfortowe. Wyrazisty i unikalny design kabiny to nie tylko próba ujarzmienia oporów powietrza, ale też element budujący wizerunek firmy. Wszystkie unikalne korzyści są szczególnie cenne dla kierowcy, który traktuje pojazd jako namiastkę domu w trakcie dwu- a bywa, że trzytygodniowej trasy.

Może zainteresuje Cię: Co zabrać w pierwszą trasę busem – praktyczny poradnik z życia wzięty

Zachęcamy do obejrzenia folderu produktowego oraz filmów wideo z wnętrza kabiny sypialnej Back Sleeper. Z materiałami można się zapoznać tutaj. Nasi handlowcy są do Państwa dyspozycji w przypadku jakichkolwiek pytań. Oddajemy do dyspozycji poniższy formularz kontaktowy.

Zobacz także: Materiały prasowe o kabinie sypialnej Back Sleeper

Autor: Łukasz Dybalski

Masz pytania? Zadzwoń do nas!